LinkedIn

Social Media Manager


Szukamy osoby, która zajmie się prowadzeniem profili w mediach społecznościowych naszych klientów. Z doświadczeniem w pracy w biznesowym środowisku. Chcemy, aby osoba, która do nas dołączy, tworzyła ciekawe, poprawne i zrozumiałe treści, których przekaz wzmocnią atrakcyjne grafiki. Ważne, by wszystko było spójne z wizerunkiem danego klienta i specyfiką branży prawnej. Czy to właśnie Ty?

Jeśli chcesz dołączyć do nas, musisz wiedzieć, że cenimy:

  • min. 2 lata doświadczenia (zdobyte w ciągu ostatnich 4 lat) w prowadzeniu kanałów społecznościowych (Linkedin, Facebook, Instagram) firm działających B2B
  • ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne w języku polskim — tzw. „lekkie pióro”
  • estetyczne wyczucie
  • wrażliwość na detale, a wręcz „drobiazgowość”
  • rzetelność, samodzielność i profesjonalizm
  • znajomość mechanizmów marketingowych
  • swobodę w korzystaniu z narzędzi ułatwiających pracę (np. Canva, Google Suite, Mailchimp, Creator Studio)
  • umiejętność szybkiego uczenia się nowych technologii i przewidywania nowych trendów
  • dobra organizacja pracy
  • pozytywne nastawienie, znakomite umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • nastawienie na długoterminową współpracę i rozwój

Jeszcze lepiej jeśli masz (choć nie zniechęcaj się, jeśli nie):

  • podstawową orientację w zagadnieniach związanych z prawem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym

CO OFERUJEMY:

  • wynagrodzenie w przedziale 5 500 – 7 000 brutto (umowa o pracę) lub 6 000 – 7 500 netto + VAT (B2B)
  • możliwość rozwoju w nowoczesnej organizacji
  • unikatowa tematyka realizowanych projektów
  • zespół, z którym chce się twórczo działać
  • niekorporacyjny model pracy
  • pracę zdalną lub w modelu hybrydowym w biurze w Poznaniu

WIDZISZ SIEBIE W NASZYM ZESPOLE?

Uzupełnij formularz rekrutacyjny. Miło nam będzie Cię poznać!