LinkedIn

Konsultacje marketingowe

Jeśli tu jesteś, możliwe, że brakuje ci pomysłów na marketing, zakładasz nowy biznes prawniczo-doradczy, potrzebujesz nowego impulsu do rozwoju lub widzisz, że konkurencja Ci odjeżdża. Możliwe, że kilka z tych okoliczności występuje jednocześnie.

W takich sytuacjach często przygotowuje się strategię marketingową. Nam kojarzy się ona z opasłym dokumentem, którego nikt nie czyta, o wdrożeniu nie wspominając…

… dlatego proponujemy Ci bardziej życiowe podejście do tego tematu.

Zapraszamy Cię do wspólnego projektu konsultacyjnego, który przyniesie konkretne efekty, a Ty i Twój zespół będziecie widzieli, co i kiedy macie robić, jeśli chodzi o marketing.

Zacznijmy od DLACZEGO

Nasze konsultacje
to praktyczne i żywe
podejście do strategii.


Konsultacje marketingowe. Dlaczego warto?

  • Strategia komunikacji

    W końcu Ty i Twój zespół będziecie mówili o kancelarii spójnie, pokazując Wasze najlepsze strony. Przygotujemy m.in. elevator pitch i określimy wartości do komunikacji.

  • Kreatywne pomysły

    Proponujemy całe akcje marketingowe, a nie tylko “dwa posty na FB i jedna rolka na Insta”. Zawsze podchodzimy do wyzwań z otwartą głową i działamy wielokanałowo.

  • Ułożenie specjalizacji i usług

    Być może nadal sprzedajesz “prawo cywilne” albo “kompleksową obsługę prawną podmiotów gospodarczych” – czas to zmienić. Klienci chcą rozwiązań.

  • Harmonogram

    Podsumowaniem konsultacji jest ramowy harmonogram działań. Dzięki temu możesz zdecydować, jakie akcje chcesz podjąć i kiedy to zrobisz.

Czy takie konsultacje są
dla Ciebie?

Jeśli zadajesz sobie takie pytanie to najlepiej napisz do nas.
Pracujemy z kancelariami każdej wielkości od 1 do ponad 100 osób.

Skontaktuj się z nami

Posłuchaj
o szczegółach!

Jeśli chcesz poznać szczegóły posłuchaj 103. odcinka podcastu “Marketing prawniczy w praktyce”, w którym opowiadamy o całym procesie.

Posłuchaj podcastu

Nieoczywiste zalety konsultacji

  • Większe zaangażowanie zespołu

    W końcu będziecie mieli plan, który można realizować w większym gronie.

  • Pomożemy wybrać to, co najważniejsze

    Szczególnie jeśli próbujesz zrobić za dużo jednocześnie. Odrzucamy też złe pomysły.

  • Łatwiejsza rekrutacja

    Kandydaci będą wiedzieli, o co chodzi w Twoim biznesie.

  • Dajemy energię do działania

    Ci, którym brakuje motywacji i mobilizacji, biorą się do pracy.

Będziesz pracować z:

Mówią, że co dwie głowy to nie jedna. My idziemy krok dalej. W ramach projektu konsultacyjnego będzie z Tobą pracować dwoje strategów
i specjalistka ds. komunikacji.

Dodatkowo podczas przygotowywania pomysłów na Twoje działania marketingowe włączymy inne osoby z naszego zespołu kreatywnego.
Twój marketing będzie w dobrych rękach.

Marcin Tomczak - Strategia

Jacek Stanisławski - Strategia

Hubert Włodarek - Strategia

Emilia Kołsut - Senior communication specialist

Ola Małecka - Communication specialist

Patrycja Sikora - Communication specialist

Jak prowadzimy konsultacje?

Chcemy zrozumieć Twój biznes.

Przed pierwszym spotkaniem dostaniesz rozbudowaną ankietę, w której opiszesz m.in. swoją działalność, klientów, specjalizacje i przewagi. Wszystko po to, żebyśmy mogli jak najlepiej przygotować się do pierwszego spotkania. Poprosimy też cały zespół o kilka informacji dodatkowych.

Spotkanie kreatywne nr 1 (warsztaty).

Rozmawiamy o Twoim biznesie, klientach, specjalizacjach, zespole. O szansach i ograniczeniach dotyczących kancelarii, konkurencji i marketingu. Ta otwarta rozmowa pozwala nam zebrać materiały potrzebne do naszej pracy kreatywnej. Spotkanie może odbyć się online albo na żywo.

Praca kreatywna.

To nasza marketingowa kuchnia. Tworzymy, dyskutujemy, poprawiamy i planujemy. Wszystko po to, żeby wznieść Twój marketing na wyższy poziom. Równolegle jesteśmy w kontakcie, gdyby Tobie albo nam przyszły do głowy pytania lub ważne informacje.

Spotkanie kreatywne nr 2 (prezentacja i dyskusja).

Tym razem my prezentujemy i opowiadamy, a Ty pytasz. Ostatecznie chodzi o to, żeby nasze pomysły pasowały do Ciebie, a droga do ich wdrożenia była jasna. Spotkanie może odbyć się online albo na żywo.

Dogrywka czyli spotkanie nr 3.

Po spotkaniu prezentacyjnym nasi klienci są często zaskoczeni ilością pomysłów i zakresem szczegółów, o których pomyśleliśmy. Zdarza się, że potrzebują czasu na przemyślenie. Wówczas umawiamy się na spotkanie dogrywkowe – zawsze online.


Rekomendacje

Patryk Zbroja
adwokat, partner zarządzający, Zbroja Adwokaci

TOMCZAK STANISŁAWSKI MARKETING to profesjonalizm i pasja, czyli najlepsze z możliwych połączeń.

Zgrany, doświadczony i responsywny zespół, z którym współpraca jest nie tylko przyjemna, ale i efektywna.

Dużo cennych uwag i podpowiedzi, wartych każdej minuty współpracy podczas konsultacji marketingowych

Ronald B. Given
Co­-Managing Partner, Wolf Theiss Warsaw Office

I am very pleased to unconditionally recommend the professional services of Messrs. Tomczak and Stanisławski. Everything promised was delivered professionally, timely and on budget.

I will call upon Marcin and Jacek again when I need real original thinking and positioning in the very competitive Warsaw legal market. They are a high energy team that stand out and can make a winning difference.

Wiesław Łatała
Partner Zarządzający, FORTON LEGAL Łatała i Wspólnicy sp. k.

I highly recommend TOMCZAK STANISŁAWSKI MARKETING for their exceptional work
in creating a new brand and marketing tools for our law firm.

From the initial consultation to the final execution, the team at TS provided us with creative and innovative solutions that surpassed our expectations.

dr Patryk Filipiak i Michał Babicz
partnerzy w kancelarii Filipiak Babicz Legal

Doceniamy zaangażowanie chłopaków z TS, pełen profesjonalizm i dyscyplinę pracy. Wszystko było zawsze na czas, a jako zleceniodawcy nie musieliśmy dbać o tempo.

Efekt końcowy w postaci strategii wdrożenia działań marketingowych był bardzo solidny, bogaty merytorycznie i stanowi mocną podstawę do dalszych prac.

Zofia Matyja
adwokat, Kancelaria Adwokacka Zofia Matyja

Zespół TS jest jak grono dobrych znajomych, z którymi już przy pierwszym kontakcie można bez obaw wyrazić swoje marketingowe pomysły, obawy i cele, które zostaną wysłuchane i przetłumaczone na język marketingu w taki sposób, że myślenie życzeniowe zamienia się narzędzia i zadania do wykonania.

Dominika Leszczyńska
wspólniczka, radca prawny - Rö Radwan-Röhrenschef Petruczenko

Serdecznie polecam współpracę z Tomczak Stanisławski – to eksperci w swoim fachu z szeroką wiedzą na temat polskiego rynku prawniczego.

Od początku współpracy widać było duże zaangażowanie zespołu, wszystkie elementy zlecenia były przekazywane terminowo i z dużą dbałością detale.

Stworzona dla nas strategia marketingowa odpowiada na indywidualne potrzeby kancelarii oraz uwzględniała specyfikę naszej firmy – dostaliśmy produkt przygotowany na miarę.

Jeśli chcesz zrobić odważny krok
w stronę świadomego marketingu – nie masz na co czekać.

Zapraszamy do kontaktu – chętnie opowiemy o szczegółach.

+48 501 xxx xxx

+48 501 635 171

+48 788 xxx xxx

+48 788 888 827