
Gab
Bar
Out of the box
Kiedy technologia wyprzedza przepisy – liczą się doświadczenie i elastyczność. I… czas. 2 miesiące (słownie: DWA MIESIĄCE!). Tyle trwała realizacja projektu dla Gabrieli Bar. Rekordowo szybka współpraca odbyła się dzięki niesamowitemu zaangażowaniu naszej klientki. Przeczytaj krótką historię o tym, jaki silnik odpaliliśmy, żeby przybić piątkę wąskiej specjalizacji kancelarii – sztucznej inteligencji.
Powered with Law&Love
czyli jak zbudowaliśmy markę kancelarii?
Zespół kancelarii Gabrieli Bar słynie z rozwiązywania trudnych spraw w obszarze AI i nowoczesnych technologii, jednak ich działalność nie ogranicza się tylko do tych najbardziej skomplikowanych.
Co zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dla naszej klientki? Praktycznie wszystko. Rozpoczęliśmy od konsultacji, a następnie opracowaliśmy nową nazwę, strategię komunikacji, identyfikację wizualną, aż w końcu stworzyliśmy nową stronę internetową.

Z AI jak z BFF
czyli strategia działań dla klienta
Kiedy spotykają się dwa te same żywioły, flow jest naturalne. Tak było w przypadku tej współpracy. Razem określiliśmy ambitny cel, który zrealizowaliśmy konsekwentnie, szybko i z pełnym zaangażowaniem.
Kancelaria posiada ogromne doświadczenie. Zarówno w strategii komunikacji, jak i w identyfikacji wizualnej marki postawiliśmy na unikalne połączenie: charakter kancelarii został podkreślony poprzez zastosowanie abstrakcyjnych obrazów i animacji. Dzięki temu skutecznie wyróżniliśmy eksperckość kancelarii, jej specjalizacje oraz wartości.

Gabriela Bar,
czyli efekty działań dla klienta
Co zrealizowaliśmy dla naszej klientki?

Konsultacje marketingowe + wybór domeny
Przeprowadziliśmy serię spotkań z zespołem kancelarii, podczas których ustaliliśmy cele strategiczne nowej marki i wybraliśmy silną domenę.

Strategia komunikacji: Powered with law by Gabriela Bar
Zdefiniowaliśmy grupy docelowe, ustaliliśmy styl komunikacji, stworzyliśmy hasło dla nowej marki i opracowaliśmy spójną narrację o kancelarii.

Projekt logo
Zaprojektowaliśmy rozpoznawalną i oryginalną identyfikację, która wyróżnia się na tle konkurencji.

Strona WWW (https://gabriela.bar/)
Wizytówka kancelarii online. Zajęliśmy się wszystkimi aspektami: od struktury i designu, poprzez treści i opisy, aż po implementację techniczną.

Treści na WWW
Przygotowaliśmy wszystkie treści na stronę internetową – podkreślają charakter marki, mocne strony zespołu i wyróżniają specjalizacje.

Materiały CI (social media)
Zaprojektowaliśmy materiały wizualne na profil LinkedIn do kontaktów zarówno z klientami, jak i ze współpracownikami.

Sesja zdjęciowa
Zrealizowaliśmy wizerunkowo-biznesową sesję zdjęciową, której efekty są widoczne na stronie internetowej klientki.
Strona WWW


Sesja zdjęciowa:






Elementy identyfikacji wizualnej

Social Media
Silny Team = Niezawodna współpraca
Potrzebujesz wsparcia marketingowego, ale nie wiesz, od czego zacząć i jak to zrobić?
Daj nam znać – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.