LinkedIn

Social Media Manager


KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy agencją marketingową, która specjalizuje się w obsłudze wymagających firm, głównie kancelarii prawniczych.

Zajmujemy się budowaniem strategii, tworzeniem planów marketingowych i ich kompleksową realizacją. Budujemy wizerunek i wzmacniamy zasięgi online i offline naszych klientów. Nasze projekty wielokrotnie zostały wyróżnione jako najlepsze w Polsce. Wąska specjalizacja wymusza na nas ciągłą naukę, a co za tym idzie - rozwój. Nasz zespół - specjalistów i fajnych ludzi - stopniowo się powiększa.

KOGO SZUKAMY?

Szukamy osoby do wzmocnienia naszego zespołu w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych naszych klientów. Z doświadczeniem w pracy w biznesowym środowisku. Chcemy, aby osoba, która do nas dołączy tworzyła ciekawe, poprawne i zrozumiałe treści, których przekaz wzmocni atrakcyjna grafika - wszystko spójne z wizerunkiem danego klienta i specyfiką branży prawnej.  Brzmi jak praca dla Ciebie? Prawdopodobnie to Ciebie poszukujemy

Jeśli chcesz dołączyć do nas, musisz wiedzieć, że cenimy:

  • min. 2 lata doświadczenia (zdobyte w ciągu ostatnich 4 lat) w prowadzeniu kanałów społecznościowych (Facebook, Linkedin, Instagram) firm działających B2B 
  • ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne - tzw. “lekkie pióro” (komunikacja w języku polskim) 
  • estetyczne wyczucie
  • wrażliwość na detale, a wręcz “drobiazgowość” :-)
  • rzetelność, samodzielność i profesjonalizm
  • znajomość mechanizmów marketingowych
  • swobodę w korzystaniu z narzędzi ułatwiających pracę (np. Canva, Google Suite, Mailchimp, Creator Studio i inne narzędzia do planowania postów)
  • nastawienie na długoterminową współpracę i rozwój

Jeszcze lepiej jeśli masz (choć nie zniechęcaj się, jeśli nie):

  • podstawową orientację w zagadnieniach związanych z prawem 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym

CO OFERUJEMY:

  • wynagrodzenie w zależności od formy współpracy:  5 500 - 7 000 brutto (umowa o pracę) lub 6 000 - 7 500 netto + VAT (B2B) 
  • możliwość rozwoju w nowoczesnej organizacji 
  • unikatowa tematyka realizowanych projektów
  • zespół, z którym chce się twórczo działać
  • nowoczesny, niekorporacyjny model pracy
  • pracę zdalną lub w modelu hybrydowym w biurze w Poznaniu

WIDZISZ SIEBIE W NASZYM ZESPOLE:

Napisz do nas na kariera@tomczak-stanislawski.pl. Dodaj kilka słów o sobie, CV lub link do Twojego profilu na Linkedin, a także Twoje odpowiedzi na ZADANIE REKRUTACYJNE.
Miło nam będzie Ciebie poznać.