Kamil Nadolski
Communication specialist
Od 6 lat zajmuję się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, które łączą dane, insighty społeczne i dobre opowieści. Na co dzień wspieram marki, pomagając im mówić prostym i zrozumiałym językiem – także wtedy, gdy temat jest skomplikowany.
W przypadku sektora prawniczego to kluczowe: tu komunikacja musi być jednocześnie precyzyjna, wiarygodna i spójna. Wierzę, że skuteczna strategia komunikacji w kancelarii nie polega tylko na promocji usług, ale przede wszystkim – na budowaniu eksperckiego wizerunku, edukacji klientów i przekładaniu złożonych kwestii prawnych na język odbiorcy.
Przez ponad dekadę publikowałem w najważniejszych ogólnopolskich redakcjach (Newsweek, Polityka, Wprost, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Forbes), ucząc się nie tylko jak opowiadać historie, ale przede wszystkim – jak trafnie rozumieć odbiorcę, jego potrzeby i kontekst społeczny. Łącznie blisko 3000 artykułów.
Koordynowałem projekty edukacyjne dla Google Polska oraz kilku agencji marketingowych, gdzie odpowiadałem za kompleksową obsługę klienta oraz działania digitalowe (Google Ads, Meta Ads, SEO), content marketing, PR i strategię komunikacji. Pracowałem zarówno dla klientów B2B, jak i B2C – w tym także z kancelariami prawnymi.

Co robię po pracy
Po godzinach jestem fanem nowych technologii, rowerowych wycieczek, dobrego rocka i historii.