LinkedIn

Lera Rastsiazhenka

Marketing Ads & Analytics


Specjalista ds. PPC, marketerka, specjalista od reklam czy digital-marketing-manager? Wszystko po trochu.

Zajmuję się reklamą internetową od 2018 roku. Zaczęłam się nią interesować reklamami, gdy nie było jeszcze Instagram Stories. Ciągle rozwijam się i zdobywam nowe umiejętności, mam za sobą kilkadziesiąt udanych projektów.

Moje doświadczenie zbierałam współpracując z agencjami i prywatnymi klientami z Rosji, Białorusi i Polski. Największym moim projektem była współpraca z AliExpress. Znam się na prawie wszystkich narzędziach marketingowych, swobodnie poruszam się po managerze Facebook.

W TS zajmuję się reklamami i analityką. Zwiększam konwersję, aktywność i lojalność wybranej grupy docelowej. Ustawiam reklamy tak, aby wyświetlały się właściwym osobom. Zwiększam dochody za minimalny budżet i staram się trzymać planu. Przy okazji mogę powiedzieć, że jestem najmłodszą osobą w zespole, ale cieszę się, że nikt nie zwraca uwagi na mój wiek. 😉

Prywatnie interesuję się psychologią i korzystam z tej wiedzy w pracy na co dzień. Wiem jak zachowuje się odbiorca i wyprzedzam jego kroki, staram się przewidywać jego działanie. Jeśli to czytasz, czekaj na reklamę ode mnie. 😉

Moim marzeniem pracy jest zdobycie Złotego Lwa w Cannes. Powoli dążę do tego celu i wiem, że kiedyś go osiągnę.

Jedno z ulubionych pytań, jakie są mi zadawane to: co to jest digital? Odpowiedź jest prosta: Internet – digital, nie internet – nie digital.