Obejrzyj

showreel

Barto
sze wicz

Lekcja pływania

Czy rekin potrzebuje lekcji pływania? Okazuje się, że tak – zwłaszcza jeśli jest się rekinem w branży prawnej, w dodatku z wyróżnieniem jako jeden z 50 najlepszych prawników w Polsce. Jak Jakub Bartoszewicz, który po wspólnym prowadzeniu kancelarii postanowił… otworzyć własną. Skok na głęboką wodę, bo wąska specjalizacja: prawo pracy wyłącznie z perspektywy pracodawców. Kamizelka ratunkowa: współpraca marketingowa z naszą agencją.
Oto krótka historia o płynięciu do brzegu z życiówką.

Wpław po jeziorze

czyli jak zbudowaliśmy markę najlepszego prawnika pracodawców

Kancelaria Jakuba Bartoszewicza specjalizuje się w prawie pracy zorientowanym na pracodawcę – my orientujemy się na prawników, więc spotkaliśmy się w połowie drogi – tafla była gładka jak nasza współpraca. Jakie obszary do zaprojektowania i wdrożenia zidentyfikowaliśmy w przypadku tej marki?

Wszystkie. Od konsultacji marketingowych, przez realizację założeń, po produkcję materiałów do samodzielnego korzystania (bez bojki asekuracyjnej!). W końcu… warto robić rzeczy ważne i odważne.

Trening w wodzie

czyli strategia działań dla klienta

Kancelaria Jakuba Bartoszewicza działa w Olsztynie – postanowiliśmy wykorzystać potencjał tego miasta. W komunikacji oraz identyfikacji marki postawiliśmy na nietypowe, bezpośrednie nawiązanie do natury i wody – do miejsca, w którym Jakub żyje, pracuje i które zwyczajnie uwielbia. Dzięki temu połączeniu udało się jeszcze bardziej podkreślić eksperckość działań kancelarii, wyróżnić specjalizacje i wartości marki.

Bezpieczna przystań

czyli efekty działań dla klienta

 

Co udało nam się zrealizować?

Konsultacje marketingowe

Zorganizowaliśmy cykl spotkań z zespołem kancelarii i ustaliliśmy główne cele strategiczne dla marki.

Strategia komunikacji: Warto robić rzeczy ważne i odważne

Zadbaliśmy o spójność komunikacji – określiliśmy jej styl i stworzyliśmy główne hasło dla kancelarii oraz sprecyzowaliśmy grupy docelowe.

Projekt logo

Zaprojektowaliśmy oryginalną i wyróżniającą się identyfikację, która zapada w pamięć i zwraca uwagę.

Materiały CI (prezentacja, koperty, papier, wizytówki, notes, teczka)

Zwróciliśmy uwagę na detale – zaprojektowaliśmy komplet materiałów drukowanych, który kancelaria może wykorzystywać w kontakcie z klientami i we współpracy z zespołem.

Zaprojektowaliśmy wszystkie elementy na stronie internetowej – strukturę, projekt, treści, wybraliśmy mocną domenę oraz zadbaliśmy o techniczną implementację poszczególnych etapów.

Informacje prasowe

Przygotowaliśmy pełną komunikację zewnętrzną dla kancelarii – mailingi oraz informacje prasowe, które prezentowały nowy wizerunek kancelarii.

Strona WWW

Elementy identyfikacji wizualnej

Social Media

Silny Team = Niezawodna współpraca

Potrzebujesz wsparcia marketingowego, ale nie wiesz, od czego zacząć i jak to zrobić?
Daj nam znać – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Chcę się skonsultować