
FOR
Legal
Krótka historia o (sile) jakości
Ile razy można zaczynać wszystko od początku? Tyle, ile chcesz. W przypadku naszego klienta Forton Legal cel był jasny – nowy start, świeży początek. Doświadczeni prawnicy postanowili zbudować nową markę… i nie mogli trafić lepiej, szukając wsparcia przy realizacji tego trudnego zadania. I tak właśnie powstał Forton. Forton Legal.


Pełen pakiet na nowy start
czyli jak zbudowaliśmy markę kancelarii
Zespół kancelarii Forton Legal znany jest jako ten od spraw trudnych, ale nie obsługuje klientów wyłącznie w obszarze ekstremalnym. Negocjacje przy wielomilionowych, a nawet wielomiliardowych kontraktach robią wrażenie, ale eksperci są dostępni również w codziennych sytuacjach. Co postanowiliśmy zaprojektować i wdrożyć w Forton Legal?
Nie bylibyśmy sobą, gdyby nie.. wszystko. Pracując z kancelarią, rozpoczęliśmy od konsultacji i strategii komunikacji, następnie wymyśliliśmy nową nazwę (tak, właśnie Forton!), zaprojektowaliśmy całość identyfikacji wizualnej, aby finalnie – wylądować na nowej, spójnej z całością, stronie internetowej.

Inspiracje czają się wszędzie
czyli SIŁA jako punkt wyjścia
Prawnicy kancelarii Forton Legal, na długo zanim przecięły się nasze drogi, byli znani w branży jako prawnicy od trudnych spraw i wielomilionowych negocjacji. Równocześnie jednak zależało im na podkreśleniu dostępności i bliskości klienta także w codziennych wyzwaniach związanych z prowadzeniem biznesu.
Co połączyło te dwa obszary? Słowo, które niezwykle często przewijało się w naszych rozmowach z klientem. SIŁA. Bo silni prawnicy są gwarancją stabilnego biznesu – bez względu na to, czy świat właśnie płonie, czy to po prostu dzień jak każdy inny. To właśnie sła (z j. espertanto – forto) stała się punktem wyjścia do dalszych działań.

FORTON Legal
czyli rezultat działań dla klienta
Zakasaliśmy rękawy i w krótkim czasie dostarczyliśmy klientowi działania i elementy takie jak:

Konsultacje marketingowe
Przeprowadziliśmy serię spotkań z zespołem kancelarii, podczas których ustaliliśmy cele strategiczne nowej marki.

Nowa nazwa: FORTON Legal
Stworzyliśmy nazwę krótką, zapadającą w pamięć, a co najważniejsze: dopasowaną do charakteru kancelarii i jej unikatowych doświadczeń.

Strategia komunikacji: Silni prawnicy gwarancją stabilnego biznesu
Zadbaliśmy, aby zespół od samego początku mówił jednym głosem. Określiliśmy grupy docelowe, styl komunikacji, stworzyliśmy hasło dla nowej marki i spójną opowieść o kancelarii.

Logo
Zaprojektowaliśmy rozpoznawalną identyfikację, która jest użyteczna, oryginalna i wyróżnia się na tle innych marek.

Strona WWW: https://forton.legal
Wizytówka kancelarii w sieci. Zadbaliśmy o wszystkie elementy: od struktury i projektu, poprzez teksty i opisy, na wdrożeniu technicznym kończąc.

Informacje prasowe
Pomogliśmy kancelarii poinformować świat o zmianach. Przygotowaliśmy komunikaty, które prezentowały nową markę, mocne strony zespołu i ideę stojącą za stworzeniem marki Forton Legal.

Materiały CI (prezentacja, koperty, papier, wizytówki, social media)
O sukcesie decydują szczegóły, dlatego przygotowaliśmy projekty materiałów drukowanych, które zespół Forton Legal może wykorzystywać do kontaktów z klientami i współpracownikami.
Strona WWW


Logo


Elementy identyfikacji wizualnej

Silny Team = Niezawodna współpraca
Potrzebujesz wsparcia marketingowego, ale nie wiesz, od czego zacząć i jak to zrobić?
Daj nam znać – wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.