Talking Strategy
Zastanawiasz się, czy pod kątem marketingu Twoja kancelaria zmierza w dobrym kierunku? Jesteś na początku swojej drogi, masz pomysły, ale nie wiesz, czy warto je zrealizować? A może jesteś w trakcie jakiejś akcji marketingowej, ale efekty nie są satysfakcjonujące, a Ty nie rozumiesz, dlaczego?
Mamy rozwiązanie. Zapisz się na strategiczną konsultację marketingową już teraz. Porozmawiajmy o Twoich pomysłach, o wyzwaniach, z którymi się mierzysz, dobrych i złych praktykach… i wielu innych tematach, które pozostają dla Ciebie zagadką. Gwarantujemy analizę Twoich wątpliwości – wraz z precyzyjnie dobranymi rozwiązaniami.
Do Twojej – i tylko Twojej – dyspozycji będzie Hubert Włodarek, strateg z 10-letnim doświadczeniem. Hubert odpowiada za setki strategii marketingowych wdrażanych w kancelariach różnej wielkości. Z przyjemnością pomoże również Tobie.

Porozmawiajmy.
Każda kancelaria potrzebuje indywidualnej strategii i planu działania. Podczas naszej konsultacji podpowiem Ci, co działa, a co warto zmienić, aby osiągnąć lepsze rezultaty.
Hubert Włodarek
strateg w Tomczak Stanisławski
Talking Strategy
Indywidualna strategiczna Indywidualna strategiczna
Co musisz wiedzieć?
- Świeże, profesjonalne spojrzenie na Twoje działania marketingowe – zidentyfikujemy, co działa, a z czego warto zrezygnować.
- Praktyczne wskazówki i porady – otrzymasz konkretne rekomendacje, które możesz wdrożyć od zaraz.
- Uporządkowanie marketingowego chaosu – pomożemy ułożyć działania marketingowe, aby skupić się na tym, co naprawdę przynosi rezultaty.
- Kontrolę nad procesem marketingowym – pokażemy, jak monitorować efekty, aby podejmować świadome decyzje w przyszłości.
- Zwiększenie efektywności działań – wyjaśnimy, na czym warto się skoncentrować, aby rozsądnie dysponować Twoim czasem i energią.
Dla kogo?
- Dla kancelarii, niezależnie od ich wielkości. Chętnie porozmawiamy o pomysłach na marketing kancelarii jednoosobowej, jak i korporacji – mamy niezbędne doświadczenie.
- Dla indywidualnych adwokatów i radców prawnych, którzy chcą świadomie budować markę osobistą.
- Dla nowych kancelarii, które chcą od początku sprawnie pozycjonować się na rynku i trafiać do odpowiednich osób.
- Dla kancelarii z problemami w pozyskiwaniu klientów, które szukają świeżego spojrzenia na swoje działania marketingowe.
- Dla firm prawniczych, które chcą lepiej i skuteczniej poruszać się w świecie marketingu.

Jak będzie wyglądała Twoja indywidualna konsultacja?

Krok 1:
Zapisz się na konsultację. Klikając w link, trafisz na stronę MarketingPrawniczy.com – to nasz portal, tak właśnie ma być! Po zakupie otrzymasz w mailu link do kalendarza Huberta, by umówić konsultacje. Tam też znajdziesz link do krótkiej ankiety.

Krok 2:
Wybierz dogodną datę i godzinę. Wybieraj spośród dostępnych propozycji. Po zapisie otrzymasz od nas link do spotkania online.

Krok 3:
Pomóż nam się przygotować. Przed konsultacją prosimy o uzupełnienie krótkiej ankiety (link znajdziesz w mailu z potwierdzeniem rezerwacji). Dzięki temu Hubert będzie mógł jeszcze lepiej zaplanować spotkanie z Tobą

Krok 4:
Porozmawiajmy podczas konsultacji! W trakcie spotkania spotkania omówimy Twoje działania, a Hubert zaproponuje rozwiązania.
Spotkanie trwa zwykle ok. 1,5 h.

Krok 5:
Omówmy efekty. Po ok. 30 dniach możemy umówić się na dodatkowe spotkanie, na którym przeanalizujemy Twoje postępy. Jest to opcjonalne i kosztuje 499 zł netto.
FAQ
Czy spotkania konsultacyjne Talking Strategy odbywają się online?
Tak – wyłącznie online, przy pomocy narzędzia Google Meet. Potrzebujesz tylko kamerki i mikrofonu.
Jak mogę umówić się na konsultację?
Aby umówić się na konsultację, kliknij przycisk „Zapisz się”, wybierz odpowiadającą Ci datę i godzinę konsultacji i wypełnij formularz rejestracyjny.
Ile kosztuje konsultacja?
Całkowity koszt konsultacji to 1199 zł netto – płatne przy zapisie.
Jak długo trwa konsultacja?
Konsultacja trwa zazwyczaj ok. 1-1,5 h, w zależności od Twoich potrzeb. Ale spokojnie, jeśli rozmowa przeciągnie się o kilka minut, nie wystawiamy dodatkowej faktury :)
Co muszę przygotować przed konsultacją?
Przed konsultacją prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety, którą otrzymasz po zapisaniu się.
Czy muszę mieć doświadczenie w marketingu, aby skorzystać z konsultacji?
Nie musisz mieć doświadczenia w marketingu – konsultacja jest dla każdego, kto chce poprawić działania lub poszerzyć wiedzę.
Co się dzieje po konsultacji?
W trakcie konsultacji otrzymujesz konkretne wskazówki do wdrożenia. Aby sprawdzić ich efekty, możesz umówić się na dodatkowe spotkanie – co najmniej 30 dni od pierwszej konsultacji.
Co się stanie, jeśli nie będę mógł pojawić się na konsultacji? Terminy u prawników to trudny temat…
Wiemy! Jeśli nie możesz uczestniczyć w konsultacji, po prostu skontaktuj się z nami, aby ustalić nowy termin.
Masz pytania?
Zastanawiasz się, czy konsultacja w ramach Talking Strategy jest dla Ciebie?
Napisz do mnie:
hw@tomczak-stanislawski.pl
