Marcin Tomczak
Strategic consulting
Od ponad dwóch dekad pomagam firmom z sektora B2B budować silne marki, rozwijać strategie marketingowe i sprawnie funkcjonować w cyfrowym środowisku. Od 12 lat wspieram kancelarie prawne. Zajmuję się strategicznym planowaniem i działaniami taktycznymi, a tam, gdzie występuje taka potrzeba – pomagam w egzekucji.
Jako strateg zarządzam agencją, w ramach której zrealizowałem około 500 projektów, w tym międzynarodowych kampanii i wdrożeń. Współpracowałem z czołowymi przedsiębiorstwami, instytucjami i organizacjami z CEE. Tak ambitne przedsięwzięcia udają się dzięki uważnemu słuchaniu, otwarciu na drugą stronę i precyzyjnym dopasowywaniu rozwiązań do celów i potrzeb biznesu. W taki właśnie sposób działam – zachowując otwartą głowę i zwinność.
Ukończyłem trzy kierunki studiów (także poza Polską). Zawsze szczególnie interesowały mnie marketing internetowy, badania rynku i opinii publicznej, marketing polityczny oraz socjologia prawa. Dziś dzielę się wiedzą jako wykładowca i prelegent. Współpracuję z radami adwokackimi i radcowskimi w całej Polsce, prowadząc szkolenia i warsztaty. Jestem inicjatorem międzynarodowej konferencji LEGAL MARKET DAY oraz redaktorem naczelnym ogólnopolskiego Magazynu Prawniczego.

Co robię po pracy
Prywatnie żyję sportem – interesują mnie dyscypliny motorowodne, narciarstwo alpejskie i golf. Moją życiową pasją jest jednak triathlon. Jestem kilkukrotnym złotym medalistą Mistrzostw Polski w kategoriach wiekowych oraz zwycięzcą prestiżowych zagranicznych zawodów, takich jak Triathlon Berlin (2018) i Sgrail 100 Girona (2024).

strategia

negocjacje

wizjonerstwo

analityka

perswazja