Powrót
Kariera
Specjalista ds. komunikacji
Poszukujemy osoby, która będzie kreować strategie komunikacji marketingowej dla naszych klientów. Z doświadczeniem w podobnej pracy, w marketingu usług lub produktów B2B. Niezbędna będzie kreatywność i otwartość na działania omnichannel. Potrafisz skutecznie kierować przekazem reklamowym, docierając do wymagającego klienta docelowego? Prawdopodobnie to Ciebie poszukujemy!
Co cenimy
- min. 2 lata doświadczenia (zdobyte w ciągu ostatnich 4 lat) w kreowaniu komunikacji marketingowej omnichannel firm działających B2B
- ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne — tzw. lekkie pióro (komunikacja w języku polskim)
- estetyczne wyczucie
- łatwość w odczytywaniu i precyzyjnym określaniu potrzeb marketingowych oraz umiejętność przełożenia tego na konkretne działania
- wrażliwość na detale, a wręcz „drobiazgowość” 🙂
- rzetelność, samodzielność i profesjonalizm
- znajomość mechanizmów marketingowych
- swobodę w korzystaniu z narzędzi ułatwiających pracę (np. Canva, Google Suite)
- nastawienie na długoterminową współpracę i rozwój
Jeszcze lepiej, jeśli masz (choć nie zniechęcaj się, jeśli nie):
- doświadczenie w pracy w dziale marketingowym kancelarii prawnej
- podstawową orientację w zagadnieniach związanych z prawem
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym
Co oferujemy
- wynagrodzenie w zależności od formy współpracy: 7 000 – 8 500 brutto (umowa o pracę) lub 7 500 – 8 500 netto + VAT (B2B)
- możliwość rozwoju w nowoczesnej organizacji
- unikatowa tematyka realizowanych projektów
- zespół, z którym chce się twórczo działać
- nowoczesny, niekorporacyjny model pracy
- pracę zdalną lub w modelu hybrydowym
Pozostałe oferty
Legal Copywriter
Wygasła
Szukasz marketingu
na miarę
Twoich aspiracji?
Umów się na rozmowę
